czwartek, 20 lipca 2017

Wstęp

Witam serdecznie na stronie The Priest. Jest to kolejny projekt, do którego się przymierzam i mam nadzieję, że tym razem nie zawiodę. Zabierając się za pisanie Hiding (fanfiction o Louisie) miałam w głowie mnóstwo pomysłów i wolnego czasu, ale lenistwo wzięło górę i rozdział dodawałam raz na miesiąc, a po 10 części całkowicie zrezygnowałam. Nie wiem, czy dobrze sprawdzam się jako pisarka. Miałam kilka epizodów z imaginami, prowadziłam kilka zeszytów z dłuższymi opowiadaniami, które ostatecznie spaliłam, bo nie byłam zadowolona, ale ludzie, którzy czytali moje 'wypociny' raczej chwalili moją pracę, choć była ich tak naprawdę garstka. Jednak postanowiłam spróbować jeszcze raz. Tym razem będę się przykładać.

Coś o mnie:
Nazywam się Gabryśka i mam 18 lat. Obecnie chodzę do trzeciej klasy liceum, uczę się w szkole artystycznej, więc gwarantuję: wyobraźni mi nie brak. Jeśli chodzi o pisanie, główną tematyką zawsze jest zespół One Direction. Może jeszcze w podstawówce (!!!) pisałam jakieś opowiadania o zespole Tokio Hotel, którego wówczas byłam fanką, ale to akurat było tak żenujące, że szczerze nienawidzę do tego wracać. ALE DŁUGIM STAŻEM W PISANIU ZAWSZE MOGĘ SIĘ POCHWALIĆ. Uwielbiam czytać opowiadania o chłopakach z One Direction. Moje ulubione to Dark (jak i również niedokończona druga część - Knockout), Cold (kontynuacje to Chills oraz niedokończony Frost Bite) i Teenage Dirtbag (kontynuacja: The One That Got Away). Faktem jest też to, że jestem #LarryShipper , także czytam wiele opowiadań do nich i nie jestem w stanie wybrać ulubionego.

Coś o The Priest:
Szalony pomysł. Wpadłam na to jakieś 2-3 lata temu i kompletnie o tym zapomniałam. Ale przedwczoraj przeglądałam sobie Twittera i zobaczyłam profil dziewczyny z takim oto wspaniałym zdjęciem profilowym:

Ukradzione od @rockwithmeboy

i w mojej głowie coś zaświtało, a mianowicie "czy ty aby przypadkiem nie chciałaś kiedyś napisać opowiadania o Zaynie jako księdzu?". O taak. Będzie grzesznie. Enjoy! x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz